A Lidl bevezetett egy mennyiségi korlátozást a dubaji csokoládéra, így a vásárlók csak meghatározott mennyiségű édességet vásárolhatnak egyszerre.


A Lidlben kapható, kilogrammonként körülbelül 25 ezer forintba kerülő édességből a vásárlók mindössze két darabot vásárolhatnak.

A Lidl a 2023-as karácsonyi időszakban a dubaji csokoládé iránti kereslet növekedése miatt mennyiségi korlátozást vezetett be, számolt be róla a hvg. Ez a különleges édesség kilogrammonként közel 25 ezer forintba kerül, míg egy 100 grammos szelet ára 2499 forint az akciós újságban. A vásárlók ezentúl csupán két darabot vásárolhatnak belőle a Lidl üzleteiben.

A német vállalat december 12-én, csütörtökön indítja el saját márkás csokoládéjának értékesítését Dubajban, amely eddig csupán az összetevői révén volt elérhető náluk.

A dokumentum emlékeztet arra, hogy hasonló mennyiségi korlátozásokat utoljára két évvel ezelőtt, az árstopok idején vezettek be a kiskereskedelmi láncoknál. A karácsonyi időszak alatt, a kormányzati nyomásra, számos termék, mint például tej, csirke far-hát, liszt, étolaj, kristálycukor, sertéscomb és tojás esetében a legtöbb boltban korlátozott mennyiségben lehetett vásárolni.

Nem csupán a Lidl az a hely, ahol a TikTokon egyre nagyobb népszerűségnek örvendő édességet meg lehet vásárolni. Mint korábban említettük, december 15-től az Aldi is csatlakozik a trendhez, hiszen a német üzletlánc magyar boltjaiban is elérhetővé válik az internetes szenzációként elhíresült finomság, amely a "The Taste of Dubai" (Dubaj íze) felirattal hódít majd.

A termék az Aldi Magyarország minden üzletben elérhető lesz mennyiségi korlátozás nélkül és készlet erejéig árulják majd. A 30 grammos, szeletes kiszerelés 499 forintba, míg a 90 grammos tábla 1499 forintba fog kerülni, tehát valamivel olcsóbb a rivális üzletlánc termékénél.

A TikTokon népszerűvé vált csokoládé különlegessége a töltelékében rejlik, mely ropogós kataifi tésztából, pisztáciakrémből és tahiniből áll. A roppanós dubaji csokoládé Maria Vehera tavaly decemberben feltöltött videója nyomán terjedt el futótűzként az interneten, mely azóta már több mint 98 milliós nézettséget ért el.

A kiskereskedelmi láncok mellett a kisvállalkozások is felfedezik a dubaji csoki iránti szenvedélyt. Egy magyar cukrászda például egyedülálló módon bemutatja a dubaji csokis szaloncukrot, amely igazi ínycsiklandó különlegességként vonzza a figyelmet.

Related posts