Íme egy egyedibb megfogalmazás: **Miért érdemes a kis- és középvállalkozásoknak mesterséges intelligenciát alkalmazni?** A mesterséges intelligencia (MI) alkalmazása nem csupán a nagyvállalatok privilégiuma, hanem a kis- és középvállalkozások számára is


A magyar kis- és középvállalkozások körében továbbra is a Facebook a legkedveltebb marketingeszköz, hiszen a megkérdezett cégek 78%-a ezt választja promóciós célokra. A második helyet megszilárdította a saját weboldal, míg az Instagram egy pozíciót előrelépve a harmadik helyre került.

Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója és kisvállalati marketing szakértője kifejtette: "A Facebook folyamatos népszerűsége abban rejlik, hogy még mindig őrzi a legnagyobb felhasználói bázist, emellett pedig számos hirdetési lehetőséget és funkciót kínál, mint például a csoportok és események, amelyek révén a felhasználók közösségeket építhetnek és aktiválhatják ügyfeleiket."

Az ajánlások három helyet javítva a negyedik helyre kerültek, míg a mesterséges intelligencia (AI) négy helyet ugorva az ötödik legnépszerűbb eszköz lett. Ezzel szemben a Google hirdetések három helyet estek vissza, a hatodik helyet foglalva el. A rangsor további helyein a hírlevelek, írásos ajánlatok, keresőoptimalizálás és a három helyet javító TikTok található, amely most először került be a top 10-be.

Wolf Gábor úgy véli, hogy a TikTok egyre nagyobb népszerűsége mögött az áll, hogy jelenleg egyedülálló lehetőséget biztosít a kis- és középvállalkozások számára a gyors fejlődéshez. Az organikus tartalmak virágzása még mindig tart, hiszen a platform felhasználói bázisához viszonyítva viszonylag kevés a tartalomkészítő, így a jól megkomponált videók rendkívüli eléréseket produkálhatnak.

Related posts