Frissítjük a tartalmakat, miközben megőrizzük az őszinteséget – júniustól a BeSocial vállalja az Euronics közösségi platformjainak fejlesztését. Marketing és digitális világ – a DigitalHungary-n, ahol a valóság és a digitális tér találkozik. Fedezd fel a

Bár az "Ez Ennyi" üzenet sokak számára már ismerős lehet, júniustól új dimenzióba lép: az Euronics közösségi tenderét a BeSocial nyerte el, így a márka mostantól a Positive Adamsky (PDKY) kreatívjára és a Mindshare médiás szakértelmére támaszkodva még átfogóbb, de továbbra is hiteles és lényegre törő kommunikációt folytat minden platformon.
Az Euronics Ez Ennyi márkaüzenete tavaly indult el hosszú útjára: sokan találkozhattak azzal az őszinte, sallangmentes hangnemmel, amely mára a márka egyik meghatározó ismertetőjegyévé vált. Idén júniustól azonban újabb szintre lép a kommunikáció - nemcsak tartalomban, hanem platformokban és gondolkodásban is.
"Nem titkolt célunk, hogy az eddig lefektetett márka alapokat tovább erősítsük integrált közösségi média jelenléttel is. A szektortól megszokott kereskedelmi üzenetek és ár fókusz helyett mi másban látjuk a megoldást: meggyőződésünk, hogy egy retail márka is csak akkor lehet fenntartható módon eredményes, ha a saját márkáját építi ahelyett, hogy beállna a végtelen hosszú "csakittcsakmostcsaknekedcsakennyiért" sorba" - mondta Metykó Tibor az Euronics chief customer officere. "Arra a nemes, de nehéz feladatra kerestünk partnert, hogy a márka identitását és üzeneteit social közegben is egységesíteni és érvényesíteni tudjuk és új platformokat is nyissunk."
Az idei év elején kiírt közösségi pályázat során számos ígéretes ügynökség közül végül a BeSocial került ki győztesen, és júniustól ők lesznek felelősek az Euronics integrált, több platformot átfogó közösségi megjelenéséért. A kreatív stratégiai irányítást továbbra is a Positive Adamsky (PDKY) biztosítja, míg a médiaoldali támogatást a Mindshare nyújtja. Ez a négyes csapat közösen arra törekszik, hogy olyan karakteres márkakommunikációt alakítson ki, amely egyszerre szókimondó és jól megtervezett. A "bullshit-mentes" kommunikációs filozófia továbbra is alapvető irányelv marad, de a jövőben egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a márkakoncepció mélyebb kidolgozására, valamint az Ez Ennyi üzenet további, eddig nem tapasztalt aspektusainak kibővítésére is.
A BeSocial partnerségével az Euronics számára egy még tudatosabb és integráltabb kommunikációs stratégia valósul meg, amely eltér a megszokott megoldásoktól. Olyan vizuális stílust és hangvételt képviselünk, amely nem csupán felhívja a figyelmet, hanem markáns állásfoglalást is közvetít. A márka közösségi média jelenléte nem csupán kiegészítő elemként fog funkcionálni, hanem a márkastratégia szívévé válik a közelgő időszakban.
"Régóta valljuk, hogy a közösségi média felületek nem plakáthelyek, ide nem hirdetések kellenek, hanem őszinte, tudatos márkakommunikáció. A BeSocial-nél évek óta azt képviseljük, hogy a social media nem kampánykiegészítő, hanem márkaformáló erő - nagy örömünkre ebben a gondolatiságban egymásra találtunk az Euronics csapatával. Közösen új szintre emeljük az általuk képviselt letisztultságot és az őszinteséget, érdemes lesz figyelni a márka közösségi oldalait." - emelte ki Forgács Mariann a BeSocial ügyvezetője az együttműködés kapcsán.