A Penny forradalmi lépéseket tesz a vásárlási élmény megújítása érdekében!
A Penny és a Foodora izgalmas együttműködésének köszönhetően novembertől kezdődően az ország minden táján elérhetővé válik a diszkont hálózat termékeinek házhoz szállítása.
A Penny vásárlói november közepétől országszerte élvezhetik a kényelmes online vásárlás lehetőségét a foodora applikáción keresztül, lehetőségük nyílik akár nagyobb bevásárlások lebonyolítására is. Ez azt jelenti, hogy a diszkont hálózat teljes termékkínálata mostantól egyszerűen, egy kattintással rendelhető házhoz. A foodora platformján a Penny összes termékkategóriája elérhető, méghozzá a megszokott bolti árakon. A házhoz szállítás ugyan fizetős, de cserébe jelentős időt takaríthatunk meg. A Penny és a foodora több mint három éve folytat közös munkát, és mostanra valóban egy élvezetes vásárlási élményt kínálnak az ügyfeleiknek.
országszerte 43 településen lehet igénybe venni
Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője kiemelte, hogy a Foodora applikációban kínált sokszínű kedvezmények rendszerint érvényesíthetők a Penny rendezvényei alatt is, így a vásárlók még kedvezőbb áron juthatnak hozzá a kívánt termékekhez.
Tedd különlegessé a vásárlási élményt: most extra kedvezményekkel várjuk a Foodora felületén! Ráadásul az alábbi településeken egy hónapon keresztül ingyenes kiszállítással kedveskedünk az érdeklődőknek:
Szauter Zsolt, a foodora a marketing igazgatója elmondta, hogy eddig
A Penny számára több százezer rendelés teljesítése valóságos mérföldkőnek számít.
Egyre többen választják az energia- és időtakarékos online bevásárlás előnyeit. Az online vásárlás lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy hatékonyan intézzék el akár a legnagyobb bevásárlásaikat is, ezzel rengeteg időt megspórolva a karácsonyi időszak előtti készülődés során. A foodora szolgáltatása, amely a partnerek nyitvatartási idejéhez igazodik, az ünnepek alatt is folyamatosan elérhető lesz, így az év legforgalmasabb időszakában is zökkenőmentesen kielégíthetik a vásárlói igényeket.