Kreatív Online - A Lounge Group lenyűgöző teljesítménye: tizenegy shortlistes pozíciót érdemelt ki az IPRA versenyén!

Hat kampánnyal 11 shortlistes helyet szerzett meg a Lounge Group.
A Lounge Group figyelemre méltó teljesítményt nyújtott az IPRA Golden World Awards nemzetközi versenyén, ahol a MVM Csoport, a Bolt taxi, a Magyar Posta, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató, a Budapest Airport és a HungaroControl számára kidolgozott és irányított kampányok révén tíz különböző kategóriában összesen 11 shortlistes helyezést ért el.
A Lounge Communication által életre hívott MVM Future Talks sorozat, amely tavaly ünnepelte ötödik évfordulóját, immár a következő évadába lépett. Az "Egészséges évtizedek és szuperhumánok" című program nem csupán egész estés dokumentumfilmeket kínál, hanem sztártudósok részvételével zajló izgalmas tudományos talk show-kat is bemutat. A sorozat három kategóriában - Energy and utilities, Influencer relations, valamint Event management and live communication - került a legjobbak közé, így továbbra is kiemelkedő szereplője a PR-kommunikációs szcénának.
A Magyar Posta "Postásnak lenni nem küzdősport" kampánya a Corporate Responsibility és a Public Sector kategóriában méltán került a döntőbe. Ez az innovatív kezdeményezés nem csupán a postai munkavállalók védelmét célozta meg, hanem a társadalom figyelmét is felhívta az őket érő erőszakra. A kampány kreatív történetmesélési technikákkal és példamutató stakeholder-együttműködéssel valósult meg, így sikerült érzékeny témát feldolgozni, amely sokak számára fontos üzenetet hordozott.
A Bolt Magyarország Breaking Barriers kampánya is a kétszeres shortlistesek között szerepel, méghozzá a Reputation and Brand Management és a Consumer Service PR kategóriákban. A cég 2024 nyarán indította el innovatív kezdeményezését, amely ingyenes angol nyelvi tanfolyamokkal segítette a taxisofőröket, emellett új idegennyelvi szolgáltatási lehetőséget vezetett be mobilalkalmazásában, kifejezetten a nemzetközi utasok kényelme érdekében.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató közlekedésbiztonsági kampánya Community relations kategóriában döntős. Az aktivitás a felelős közlekedést és a helyes döntéseket állította a középpontba. Többek közt minőségi kiadvánnyal, provokatív kérdésekkel, szimulációkkal és hiteles szakértőkkel mutatta be a lehetséges közlekedési veszélyhelyzeteket, azok kezelését, azt, hogy mire kell figyelniük a sofőröknek.
A HungaroControl kiemelkedő teljesítménye: a legjobbak között, hiszen a verseny 100 résztvevője közül öt döntős helyezést ért el! Te is része vagy ennek a sikernek? A vállalat kreatív toborzókampánya a Digital and Social Media Creativity és az Integration of Traditional and New Media kategóriákban tűnt ki. Az innováció jegyében a kampány ügyesen ötvözte a hagyományos és digitális eszközöket, interaktív installációkkal, gamifikációval és influenszer együttműködésekkel színesítve a folyamatot.
A Budapest Airport Pályairány employer branding kampánya is döntős: a Reputation and brand management kategóriájában. Az integrált kampány a Z generáció megszólítását, a vállalat munkáltatói márkájának erősítését célozta, kiemelkedő eredményeket ért el a toborzástámogatás terén.