Meghan Markle nemrégiben osztotta meg gondolatait, és felfedte, hogy milyen fontos témák foglalkoztatják őt mostanában. A Harry herceg felesége nyíltan kifejtette véleményét, és számos érdekes részletet árult el életükről és a királyi családban betöltött
Meghan Markle As Ever nevű márkája hatalmas sikerrel indult, a termékek pillanatok alatt elkeltek, de a folytatásra még várni kell. A hercegné szerint nem a gyors visszatérés a cél, hanem az, hogy alaposabban felmérje a lehetőségeket és irányokat, amerre a márka tovább fejlődhet.
A 2026 elején várható termékek palettája sokkal szélesebb lesz, mint csupán a lekvárok és mézek. Érdemes figyelemmel kísérni, mi minden újdonság érkezik!
Meghan egyedi megközelítéssel kívánja bővíteni a kínálatát, amely a szezonális igények figyelembevételére épül, és célja, hogy fokozza a vendéglátás élményét. A bejegyzett márkavédelem azt sugallja, hogy a jövőben akár izgalmas szakácskönyvek, stílusos evőeszközök vagy elegáns terítékek is feltűnhetnek a palettáján. Ráadásul, ambiciózus tervei között szerepel a divatipar felfedezése is, ami új dimenziókat nyithat meg a brand számára.
Miközben Meghan az üzletét fejleszti, anyai feladataira is kiemelt figyelmet fordít. Ezt a témát érintette a Confessions of a Female Founder podcast legutóbbi epizódjában. Különösen hangsúlyozta Sara Blakelyt, a Spanx megálmodóját, mint inspiráló példaképet, aki négy gyermek mellett alakította ki saját vállalkozását - számol be róla a Mirror.