A Nosalty decemberi teljesítménye rendkívül figyelemre méltó volt - MMOnline.
A Nosalty.hu egyértelműen vezette a decembert versenytársaihoz képest: több mint 2,6 millió egyedi felhasználóval kijelenthető, hogy minden ötödik magyar felkereste az oldal receptjeit. Az új évben Kovács Ádám, Head of Digital Brand pozícióban is erősíti a kiadvány működését.
Az előző év utolsó hónapja kiemelkedő eredményeket hozott az egyik legnépszerűbb gasztrokiadvány, a Nosalty.hu számára. Az e.gemius adatai szerint versenytársaihoz képest a lap olvasottsága egyértelműen dominálta a decembert, amely főzés és sütés szempontjából a legkiemeltebb időszak. A weboldalt több mint 2,6 millió egyedi felhasználó látogatta, amely 29 milliónál is több oldalletöltést produkált. A december 22. és január 2. közti kiemelt időszakban az egyedi látogatók száma szintén meghaladta a 2 milliót (2 096 576). Így kijelenthető, hogy a lapot minden ötödik magyar felkereste az ünnepi időszakban, és átlagosan több mint 10 percet töltöttek el az oldalon. A Nosalty közösségi médiafelületei is kiemelkedő eredményt produkáltak. A márka TikTok-csatornáján az év utolsó hetében 2 millió felett volt a megtekintések száma, míg Facebookon 2,5 millió felhasználót értek el a megosztott tartalmak.
Megfigyelhető az is, hogy a magyarok milyen ételeket tesznek az asztalra ezekben a napokban. Az általános tapasztalat az, hogy a klasszikusoktól még mindig nem vagyunk hajlandóak eltérni. December 22. és 26. között mindent vittek a sütemények: semmi sem írhatta felül a rögtön puha mézeskalács iránti keresletet, de szintén népszerűnek bizonyult a kókuszgolyó, a zserbó, a linzer és a Fanta szelet elkészítése is ezekben a napokban. A főételek közül magasan a töltött káposzta receptjére voltak kíváncsiak ekkor a legtöbben, amit a magyaros halászlé követ, miközben a majonézes krumplisaláta joggal érdemelheti ki a legnépszerűbb köret címet, annyian kattintottak rá ezekben a napokban.
A 2025-ös év beköszöntése nem múlhat el ínycsiklandó fogások nélkül, ám úgy tűnik, egyre többen választják a pihenést a konyhai sürgés-forgás helyett január elsején. December 30-31. között a Nosalty.hu látogatottsága megduplázódott a január első napjainak forgalmához képest. Az ünnepi asztalon továbbra is a lencsés ételek dominálnak, legyen szó főzelékről, levese vagy salátáról. Szilveszter éjjelén a klasszikus sós falatok - mint a sajtos rúd és pogácsa - kerülnek előtérbe, míg januárban újra terítékre kerülnek az édes finomságok, például a palacsinta és a gofri, amelyek mindenki kedvencei.
A Nosalty 2025-ben egy új kollégával erősíti csapatát. Hering András főszerkesztő tartalmi vezetése mellett Kovács Ádám, Head of Digital Brand pozícióban csatlakozik a márka üzleti céljait támogatva, fő fókuszában a projektmenedzsment, a technológiai folyamatok tervezése és végrehajtása áll. A szakember korábban több mint 5 évet töltött el az Indamedia kiadócsoport sales osztályán, ebből közel 3 évet vezetői pozícióban. A Central Médiacsoporthoz 2022 februárjában évvel ezelőtt csatlakozott senior üzletfejlesztési projektmenedzserként. "Az idei évben a technológiai és tartalmi fejlesztésekre helyezzük a hangsúlyt, melynek célja, hogy a Nosalty a felhasználói igényeket maximálisan szem előtt tartva, egyszerre kínáljon felhasználóbarát felületet és magas színvonalú magazinos élményt a látogatók számára" - számolt be terveiről Kovács Ádám.