A New York Times cikkében Orbán Viktor "propagandaállama" egyre inkább mutatja a feszültség jeleit, amelyek arra utalnak, hogy a rendszer stabilitása meginogni látszik. Az elemzés rávilágít arra, hogy a kormányzati narratíva és a valóság közötti eltérés e


Hadházy Ákos, Kéri László és számos más prominens magyar közéleti személyiség is megszólalt a The New York Times hétfőn közzétett írásában, amely azt elemzi, hogy vajon "Orbán Viktor propagandaállama" kezdi-e elveszíteni stabilitását. A cikk több fontos témát érintett: Orbán politikai fordulópontjait, a sajtó helyzetének alakulását, valamint a rekordlétszámú Budapest Pride eseményt. Ezen kívül említést nyert Hatvanpuszta is, amelyhez a Telex YouTube-csatornájára feltöltött drónfelvétel nyújtott vizuális anyagot.

A cikkben megszólalt Mráz Ágoston Sámuel, a kormánypárti Nézőpont Intézet vezetője, akit a Magyar Péter ellen irányuló kampányokkal kapcsolatban faggattak. A lap információi szerint Mráz kifejtette:

Miközben számos közvélemény-kutató intézet a TISZA Párt előretörését vizsgálja, a Nézőpont Intézet továbbra is a Fideszt jelöli meg a legnépszerűbb politikai erőként. Augusztusi elemzésükben azt állították, hogy a digitális honfoglalás sikeres volt a kormánypárt számára, és 8 százalékos előnyben vannak a TISZA Párttal szemben. Ezzel szemben a Publicus Intézet eltérő eredményeket közölt: náluk a TISZA Párt 8 százalékos vezetése volt a jellemző.

A cikk közzététele után Mráz Ágoston Sámuel a közösségi média platformján osztotta meg véleményét. Szavaival jelezte: "Ez csak egy álhír!". Emellett megemlítette, hogy több mint négy hónappal ezelőtt találkozott a New York Times újságírójával, ahol arról beszéltek, hogy 2024 júniusa és 2025 júniusa között a TISZA párt megerősödése figyelhető meg, ám ezt a többi ellenzéki párt kárára történt. Bejegyzésében így nyilatkozott:

Related posts