Jelentős átalakulás következik be egy hazai banknál, amely számos ügyfél életére hatással lesz – a bejelentés sokakat érint!


Mostantól néhány kattintással újabb mindennapi vásárlásokat és pénzügyeket intézhetnek az ügyfelek a K&H mobilbankban: egyszerűen vehetünk autópálya-matricát, beállíthatjuk a csoportos beszedéseket, vagy automatikusan meghosszabbíthatjuk a parkolást.

A legfrissebb frissítések célja, hogy az ügyfelek banki élménye még zökkenőmentesebb és gyorsabb legyen, bárhol és bármikor. A mobilbanki belépések száma már meghaladja a 14 milliót havonta, míg az ügyfelek összesen 2,7 millió tranzakciót bonyolítanak le. Az új widgetek révén a kezdőképernyő mostantól teljes mértékben testreszabható, így mindenki igényei szerint rendezheti el a leggyakrabban használt funkciókat.

A legújabb frissítés egyik kiemelkedő újítása a csoportos beszedések kezelése, amely mostantól egy felhasználóbarát és átlátható felületen érhető el a mobilbank applikációban. Az egyszerűség érdekében minden csoportos beszedéshez személyre szabott név rendelhető, ezzel megkönnyítve a keresést és a nyomon követést.

A rendszeres autópálya-használók számára jelentős előnyöket kínál a matrica vásárlása, hiszen a mobilbank alkalmazásán keresztül könnyedén beszerezhetők a belföldi és nemzetközi vignetták. Ezen kívül a gyakran parkolóhelyet igénylő autósok számára az automatikus parkolás-hosszabbítás révén kényelmes megoldás érhető el, melynek köszönhetően elkerülhetők a nem kívánt bírságok.

"Az új fejlesztésekkel nemcsak egyszerűbbé, hanem sokkal személyre szabottabbá is tettük a mobilbanki élményt. Az ügyfelek már nemcsak utalni vagy kártyaadatokat kezelni tudnak néhány kattintással, hanem akár a SZÉP-kártya egyenlegüket is azonnal láthatják a kezdőképernyőn. Az a tény, hogy havonta több mint 14 millió alkalommal lépnek be a mobilbankba, és 2,7 millió tranzakciót végeznek, jól mutatja: ügyfeleink mindennapjaiban a mobilbank vált az első számú pénzügyi csatornává"

„Kérlek, tedd különlegessé a mondandódat!” – kérte Lóska Gergely, a K&H informatikai és innovációs vezetője.

A leggyakrabban természetesen utalásra használják a mobilalkalmazást: havonta átlagosan több mint kétmillió pénzügyi transzfert hajtanak végre az appban.

A második leggyakrabban végzett művelet a kártyák limitjének módosítása, amelyből a felhasználók havonta jóval 320 ezer fölötti számú tranzakciót hajtanak végre. Jelenleg már több mint 420 ezer ügyfelünk használ digitális bankkártyát. Emellett a mobilbankból kezdeményezett közvetlen banki hívások száma is figyelemre méltó, elérve a havi 25 ezret, mindez pedig teljesen biztonságos és nem igényel külön azonosítást.

A K&H mobilalkalmazás kiemelkedő funkciói közé tartozik a PIN kód kezelése és a kártyaadatok (kártyaszám, CVC) megtekintésének lehetősége. Az applikáció folyamatosan bővül, így nemcsak a banki tranzakciók lebonyolítására nyújt lehetőséget, hanem a biztosítási szerződések megkötésére és ügyintézésére is, lehetővé téve a biztosításaink hatékony nyomon követését. Továbbá, a felhasználók körében népszerű funkciók közé tartozik a jegyvásárlás, új partnerek felvétele, valamint a parkolás indítása is.

Az ügyfelek mostantól egyedileg testre szabható kezdőképernyővel gazdagodhatnak, amely lehetővé teszi, hogy új widgetek segítségével a leggyakrabban használt funkciókat saját igényeik szerint helyezzék el. Például a bevétel-kiadás egyenleg azonnal elérhetővé válik egy egyszerű kattintással a mobilbank kezdőképernyőjén lévő widgetre. Emellett a K&H visszapénz widget is elhelyezhető a felületen, így a mobilbank nem csupán gyorsabb, hanem sokkal inkább személyre szabott élményt kínál az ügyfelek számára.

Related posts